måndag 31 december 2012

2013

Så var det här året i stort sett över, med allt vad det har medfört.  Det bästa som hänt det här året är att Odågan blev del av vår familj.  Och det värsta med året var när vi miste vår älskade lilla Pi.

Inför 2013 har vi storslagna planer, jag och hundarna.  Under kommande året är det tänkt att Odågan och jag ska bli startklara i lk1 och appelspår.  Och Busfröet och jag längtar till våren så vi kan börja viltspåra igen.  Och Busfröet ska lära sig att stå på händer, det har jag bestämt.  Men för tillfället så ids jag inte skotta fram dörren till boden för att gräva fram en planka, så det får vänta.

Det blir även ny design på bloggen, med ny header och namn.  För det skär lite i hjärtat varje gång jag ser den.  Men än är jag inte riktigt redo för det.

Om ett tag tänkte jag blogga lite mer detaljerat om planerna för 2013, men det ids jag inte just nu.

Gott Nytt År till alla önskar Busfröet, Odågan och matte-hundnörd

4 kommentarer:

  1. Ett allra särdeles Gott Nytt till er också, önskar HumleSpunkarna och jag :)

    (Och glöm inte planera in freestyledebuten bland dina storslagna planer, haha)

    SvaraRadera
  2. GOtt Nytt År på er också! Hoppas att era planer går i lås... Kramis!

    SvaraRadera
  3. Vi hoppas på ett storslaget 2013 för den svart lurviga och hans familj!

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År! Det ska bli kul att följa er under 2013 och se när alla era planer går i lås!

    SvaraRadera