onsdag 13 juni 2012

Vilken tur att jag inte ropade hej.

Man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken, och därför har jag inte nämnt att jag inte ens kan minnas när Odågan kissade eller bajsade inomhus sist.  Men nu kan jag det, för det hände alldeles precis nu att han kissade på golvet, så därför är det lätt att minnas.  Jag skyller allt på Sambo, som inte höll koll på klockan och tog ut Odågan i tid.  Jag är helt oskyldig.  Efter en hel dags firande av skolavslutning med rosa champagne och solsken så är jag oförmögen att kunna klockan.  Alltså är det Sambos fel.  Men förutom att det hände precis nu, så kan jag faktiskt inte minnas när Odågan kissade eller bajsade inne sist.

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha en Sambo att skylla på där inifrån champagnedimman!

    SvaraRadera
  2. Jovars - nöden har ingen lag... Kramis!

    SvaraRadera