söndag 10 juli 2011

Premiärinlägget

Hundnörd som man är så pratar man ju konstant om sina hundar, andras hundar, hundar man sett på tv, hundar man sett på stan.  Så för att låta öronen vila lite på dom som finns i min omkrets, tänkte jag skriva istället.  Om mina hundar, andras hundar, hundar man sett på tv och hundar man sett på stan. 

Men mest om mina hundar.  För dom är klart bäst.

Mycket bilder kommer det säkerligen bli.  Dels för att jag älskar att fotografera, och dels för att jag måste ju dela med mig av hur bäst mina hundar är.


Det här är Pipleksaken.  Ett charmtroll utan dess like.  Eftersom han är valp, så är det han som ställer till med det värsta av upptågen.




Busfröet är inte så pjåkig på att ställa till det heller, därav namnet.  Som unghund är han inte alltid den lättaste att ha att göra med.

Lite mer ingående presentationer av grabbarna kommer.  Men först måste jag få lite ordning på layouten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar