lördag 21 januari 2012

Ja må dom leva...

I dag  fyller dom fem veckor, dom små liven.  Det betyder ju att det är exakt tre veckor kvar tills en av dom flyttar hem till oss!  (Det vet jag eftersom jag läser matte C, så jag kan räkna såna svåra tal)  Så här ser dom ut nu. 






Bilderna är från Jomgardens, självklart med Maris tillåtelse.  Jag har bett Mari att vara väldigt delaktig i valet av valp till mig.  Dels så känner hon ju dom bäst, och dels så är risken ganska stor att får jag välja själv så väljer jag allihopa, och då blir nog inte Sambo så glad, om jag kommer hem med fyra galna lurvmonster istället för bara ett galet lurvmonster.

4 kommentarer:

  1. Man blir ju alldeles valpmjuk i hela huvudet, vilka lurvbollar! De doftar säkert sådär ljuvligt valp också...

    Nä, nu måste jag blunda. Snappt.

    SvaraRadera
  2. Är du säker på att dom inte är korsning med grizzlybjörn?

    SvaraRadera
  3. Det är riktiga godingar Tindra och Sarradets bebisar. Hade jag inte haft Drömma så skulle jag nog vara spekulant på dem jag oxå!

    http://blogg.passagen.se/liri

    SvaraRadera